Podpora zákazníků

Připojení k internetu | Webmail - nastavení emailu v prohlížeči | Webhosting | VOIP | Jak zaplatit za služby

Rozhraní a jejich technické specifikace (PDF dokument, 148 454 b.)
Všeobecné podmínky sítě ORLOVANET.CZ (PDF dokument, 89 876 b.)
Vzor smlouvy sítě ORLOVANET.CZ (PDF dokument, 57 242 b.)

Připojení k internetu

Můžete využít náš kontaktní formulář ZDE, pro rychlé a pohodlné odeslání Vaší poptávky, nahlášení poruchy či dotazu.

Informace o provozu sítě:
V pracovních dnech od 8:00 - 16:00 hodin volejte:+420 558 841 841
mimo prac.dobu zanechte vzkaz na záznamníku, nebo pište e-mail: info@orlovanet.cz

Hlášení poruch:
V pracovních dnech od 8:00 - 16:00 hodin
volejte:+420 722 905 050
nebo zašlete e-mail: info@orlovanet.cz 

Mimo prac.dobu pošlete SMS s popisem poruchy na: +420 722 905 050

Nastavení protokolu TCP/IP:
Je uvedeno na Vaší smlouvě - na technické specifikaci služby (druhý list smlouvy).
Jak si nastavit IP adresu v počítači s OS Windows najdete ZDE .

Nastavení DNS serverů:
DNS primární: 10.108.156.5
DNS sekundární: 78.108.156.10

Nastavení serveru odchozí pošty:
SMTP: smtp.orlovanet.cz
Pokud jste připojeni do sítě ORLOVANET.CZ nastavení našeho SMTP serveru NEVYŽADUJE žádná ověření/šifrování či zabezpečení.

Jakou rychlostí jsem připojen ?
Dříve, než nám budete hlásit "pomalost Vašeho připojení", prosím porovnejte výsledek měření s rychlostí, kterou naměříte zde: http://rychlost.orlovanet.cz
Měření rychlosti připojení ORLOVANET.CZ (měření zahájíte stisknutím tl. ZMĚŘIT RYCHLOST) a vyčkáte na dokončení měření.
Měření provádějte z přípojky sítě ORLOVANET.CZ (nikoli od jiného poskytovatele, např. mobilního operátora, nebo z jiné internetové sítě).
Jen tak nám dáte co nejpřesnější informaci o problému a urychlíte i případné řešení. Měření probíhá uvnitř sítě ORLOVANET.CZ, což eliminuje případné další zbrždění (zpomalení) na jiném místě v internetu, které ale již nemůžeme nijak ovlivnit.
Pokud Vám ukáže výsledek tohoto měření rychlost odpovídající Vašemu tarifu, pak je vše v naprostém pořádku a nemusíte dál pátrat zda je problém u nás.

Jakou rychlostí stahuji ?
Zaběhnutým systémem zobrazování rychlostí připojení k internetu jsou megabity za sekundu (mbps). Ty vychází ze základní jednotky bit (b). Pokud ale stahujete soubor, obvykle se zobazuje rychlost v bajtech (B) a jejich násobcích (kilobajtech – KB, megabajtech – MB). Velikost písmenka "b/B" tedy hraje velkou roli. Pro správný přepočet na bity je nutné násobit takto zobrazovanou hodnotu osmi. Příklad - stahujete-li 512 kB za sekundu: 512 KB/s (kilobajty/s) krát 8 b (bitů) = 4096 Kb (kilobitů) děleno 1024 = 4 Mbps (megabitů)

Rozlišujte kB a kb !
Dost častou chybou je nesprávné zaměňování zkratek pro jednotky bit a byte.

1 B/s = 8 b/s
1 kB/s = 8 kb/s (resp. 1 KiB/s = 8 Kibit/s)
1 MB/s = 8 Mb/s
1 MB/s = 1024 kB/s (resp. 1 MiB/s = 1024 Kibit/s)

Rychlost stahování mohu tedy zapsat jako: 1 Mb/s nebo 1024 kb/s nebo 128 kB/s.

vysvětlivky:
b = bit
B = byte = 8 bitů
kb = kilobit = 1024 b
kB = kilobyte = 8192 b
Mb = megabit = 1024 kb = 1 048 576 b
MB = megabyte = 1024 kB = 8 388 608 b

Můžu si připojit více vlastních zařízení - více počítačů ?
Ano, můžete si připojit dva i více počítačů k naší zásuvce-připojení, ale je nutné před tyto počítače dát ROUTER, nebo Wi-Fi ROUTER, který rozděluje internet do více počítačů zároveň. Počítače musí být v jedné domácnosti nebo firmě - v opačeném případě se jedná o hrubé porušení VOP!

Objednávky připojení k internetu:

Můžete využít náš kontaktní formulář ZDE, pro rychlé a pohodlné odeslání Vaší poptávky, nahlášení poruchy či dotazu.

 

Webhosting

Zde umístíme informace o nastavení našich webhostingových služeb.

 

VOIP

Kde najdu přehled svých VOIP služeb?
Pro přehled vašich VOIP služeb se musíte přihlásit do uživatelské zóny VOIP, použijte přístupové údaje, které jste obdrželi po registraci Vaší první VOIP služby - byl Vám zřízen VOIP účet.

 

Jak se dostanu k daňovým dokladům za kredit ?
Po přihlášení do uživatelské VOIP zóny klepněte v horním menu na "Dokumenty" a pak v levém menu vyberte "Faktury za platby".

- také Vám nabízíme službu "zasílání daň.dokladů", která je zpoplatněna dle našeho ceníku servisních služeb a můžete si vybrat zda chcete zasílat fakturu emailem v PDF, nebo prostřednictvím České pošty v papírové podobě.