Nezaplaceno

Ouha! Zřejmě se stala někde chyba - Vaši platbu za služby jsme nedohledali.

Může to být např. z těchto důvodů:
* zapoměli jste provést úhradu tak, aby k nám Vaše platba včas dorazila (splatnost faktur je obvykle k 15. v daném měsíci)
* provedli jste platbu pozdě (zatím k nám nedorazila, je na cestě)
* provedli jste platbu včas, ale neuvedli jste správný Var.symbol (tudíž nevíme komu platba patří zaúčtovat)
* nastala jiná chyba (ve Vaší bance, v naší bance, jinde...) - je potřeba provedenou platbu doložit kopií dokladu o odeslané úhradě, abychom mohli ručně se pokusit o dohlednání, pokud platba k nám dorazila

Jak zaplatit za služby ?

Jestliže jste platbu uhradili v hotovosti a stále vidíte tuto stránku, pak zkuste stisknout současně na klávesnici 3 tlačítka v červeném poli (vyzkoušeno v prohlížeči Mozilla FireFox, Google Chrome):

CTRL + SHIFT + DEL , čímž dojde k výzvě pro vymazání dočasných souborů prohlížeče.

Pro podrobný přehled o vystavených a zaplacených faktůrách se prosím přihlaste. Heslo je váš variabilní symbol uvedený na smlouvě. Připravujeme pro Vás ještě komfortnější způsob o informování čerpaných služeb, jejich nastaveních a platbách.

Pro urychlení obnovení Vaší služby uhraďte celou dlužnou částku v hotovosti na některém z našich kontaktních míst s okamžitým zaúčtováním (služba bude spuštěna automaticky - kontrola zaplacenosti probíhá 4x za hodinu).

V případě jakýchkoliv nejasností volejte 558 841 841 ( v pracovní dny 8.00 - 15.00 ), pište na info@orlovanet.cz ( non stop )

Pokud jste nedostali fakturu, případně upozornění o nezaplacení v druhé půlce měsíce do vaší emailové schránky, prosíme o sdělení aktuálních kontaktních údajů.